Aquesta pàgina requereix tenir activat el javascript per a funcionar correctament
Notícies

NOTA DE PRENSA: L’ICAB s’ofereix com a mediador entre Telefónica i els treballadors i treballadores de les empreses subcontractades de la companyia per buscar solucions al conflicte actual

29/05/2015
El degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Oriol Rusca, s’ha desplaçat a la seu de la companyia i s’ha ofert per mediar entre Telefónica-Movistar i els treballadors subcontractats que han ocupat des de fa dies el Mobile World Centre, a Barcelona
NOTA DE PRENSA: L’ICAB s’ofereix com a mediador entre Telefónica i els treballadors i treballadores de les empreses subcontractades de la companyia per buscar solucions al conflicte actual

Barcelona 29/05/2015. El Col•legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) s’ha ofert avui com a mediador entre Telefónica-Movistar i  el comitè de vaga dels treballadors i treballadores de les empreses subcontractades i autònoms de la companyia. L’objectiu ha estat trobar punts d’acord entre ambdues parts i poder desconvocar la vaga indefinida que els treballadors van iniciar fa 2 mesos. 

L’ICAB s’ha ofert com a mediador d’aquest conflicte i buscarà una solució dialogada entre ambdues parts.

El degà del Col•legi de l’Advocacia de Barcelona, Oriol Rusca, creu que “els advocats tenen la formació i la capacitat de buscar acords, punts de diàleg entre les dues parts i ofereix el Col•legi perquè actuï com a mediador”. Per aquest motiu, Rusca s’ha desplaçat aquesta mateixa tarda a la seu del Mobile World Centre per oferir la tasca mediadora de l’ICAB, just en el moment en què s’ha produït el desallotjament dels vaguistes.

La mediació és una bona eina per a la resolució de conflictes i el Col•legi de l’Advocacia de Barcelona hi aposta, per trobar una solució ràpida i eficaç davant el conflicte laboral.